the adventures of yoshi

GET A BROOM AND SWEEP OUT FRONT.

Posted in Uncategorized by yoshi on January 15, 2010

doooooooowit – you know you want to.

*correction: i’m SO moded – mars is from she’s gotta have it NOT do the right thing ::SMH:: DUH!!!! lmao

Advertisements

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marta said, on January 15, 2010 at 3:18 PM

    Yoshi! I love your haircut and style! I decided to cut my hair in the same way ! look here

    http://stylio.pl/my_wardrobe_picture_preview.php?lngPID=352808&mode=pictures&isVisitor=0

    • yoshi said, on January 15, 2010 at 5:11 PM

      OMG IT LOOKS GREAT!!!!! i’m so flattered! =)

  2. rachel_tran@hotmail.co.uk said, on January 15, 2010 at 6:02 PM

    OHHH YYYEAAAAAAHHHHH BOOOOIII!!!

  3. rachel_tran@hotmail.co.uk said, on January 15, 2010 at 6:02 PM

    OHH YYYEAAAHHH BOOOOIIII!!!

  4. Jazz said, on January 16, 2010 at 3:18 AM

    Yo Yoshi, it’s gotta be the Jeffrey Campbell shoes! Hahaha! So dope!

  5. J SLEDGE said, on January 16, 2010 at 12:36 PM

    Jessica

    I didn’t know you had a bike accident. I just saw the pics on Staples blog. I’m glad that pretty face healed. Facebook me so we can catch up.

    J Sledge.

  6. Gee said, on January 17, 2010 at 10:04 PM

    I Mars-ified myself too, but yours is doper I think!
    http://theladiesfirst.blogspot.com/2010/01/mars-g-blackmon.html

  7. Eva Internazionale said, on January 18, 2010 at 8:33 AM

    Just wanted to let you know I really like your blog, I’m following you on Lookbook too. ๐Ÿ™‚

  8. m-m-m-m-ookie said, on January 18, 2010 at 11:22 AM

    pssst Mars is from She’s Gotta Have It. ๐Ÿ˜‰

    • yoshi said, on January 18, 2010 at 11:25 AM

      i am SOOOOOO moded!!!!!!!! bahahahhaha thanks for the correction


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: