the adventures of yoshi

…on having a fat day

Posted in Because I'm Fat by yoshi on April 14, 2010

with rach and crew.

we went to junior’s and then went to chipshop in park slope. we ate a lot. it was good, but kinda gross how much we took down… ESPECIALLY she-ate-everything-RACHEL.

tweeting and facebooking…

from rach

of COURSE we had the cheesecake – just one slice that we all shared because we already stuffed our faces with other goodness (i forgot to take pics lol)

then we window shopped a bit on around the fulton street mall and finally headed out to chipshop to eat some fried… EVERYTHING.

fried mac and cheese?!?!?!

fried twinkies?!?!?!?!

fried snickers?!?!?!?!?!?!??!!?

from rach

fried twix?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!?!?!?!?!?!

and i ordered fish and chips which rach finished… i forgot to take a picture of that too =X FAT DAYYYYY

Advertisements

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Raaachem said, on April 15, 2010 at 10:17 AM

    ok asshole,
    1. YES i ate everything.
    2. SO WHAT?!
    3. I have a pic of your fish n chips. and yeah, it was really good.

    LMFAO! i heart bk!

  2. STOP IT RIGHT NOW said, on April 15, 2010 at 1:19 PM

    can you send me one of each of those?? thaaaaaaaankssssssssssssssss.

    saw your FB post, dye it back to black! the all black is all chic and badass and shit! xo

    • yoshi said, on April 15, 2010 at 1:56 PM

      really????? i think i’m going to try one more blond moment for my trip to the philippines… yea yea?

  3. Empress said, on April 16, 2010 at 2:40 AM

    omg those look sinful! Love your blog and your style! Glasses are so cute!

  4. Leesh said, on April 20, 2010 at 8:55 PM

    I would totally love to try the deep fried Reese peanut butter cup. Deep fried is so bad but I bet it tastes so good!

  5. […] junior’s – the infamous strawberry cheesecake for ditty – there’s also kosher food there […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: